یکی از محصولاتی که خیلی ها منتظر معرفی آن در CES امسال و در غرفه سونی هستند، نسخه جدید کنسول بازی محبوب این شرکت یعنی پلی استیشن است. اما آقای Kazuo Hirai رئیس هیئت مدیره سونی کامپیوتر اینترتینمنت در مصاحبه ای طی حضور در برنامه های سونی در CES اعلام نمود شرکتش تا زمان برگزاری نمایشگاه بازی های E3 در تابستان، کنسول جدیدی را معرفی نخواهد کرد. وی در ادامه به بیانیه ای که به تازگی توسط آقای اندرو هاوس مدیر سونی کامپیوتر اینترتینمنت منتشر شده اشاره کرد و بر آن تاکید نمود. 

اما حداقل امیدواری برای گیمر ها این است که آقای هیراری امکان ارائه کنسول بعدی سونی را که احتمالا PlayStation 4 نام دارد، در گیم اکسپو E3 فراوان دانسته است. از حالا خودتان را برای یک تابستان گرم و پر از بازی های داغ با پلی استیشن جدید آماده کنید.

 




تاریخ: چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

به نظر می رسد طلسم فروش یکی از پیشرفته ترین محصولات سونی بالاخره شکسته شد. آنها موفق شدند پس از یک هفته حدود نیم میلیون نسخه از کنسول اصلاح شده خود را که همان PS3 Slim باشد، در سراسر جهان به فروش برسانند. بدون شک دلیل این روند صعودی چیزی جز کاهش قیمت آن (300 دلار) نمی تواند باشد. حال باید منتظر بود و دید که آیا کفه ترازوی فروش که تاکنون به سمت Xbox 360 سنگینی می کرد، از جای خود تکان خواهد خورد...؟


 




تاریخ: سه شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

فروش یک دستگاه Xbox 360 slim 250 GB



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

باز هم سنسور تشخیص حرکت Kinect توانست عنوان دیگری را به‌دست آورد و این بار نام خود را ماندگار کند. این دستگاه که تاکنون 10 میلیون عدد از آن به فروش رسیده، توانسته نام خود را در کتاب رکورد گینس نیز به ثبت برساند. رکوردی که Kinect به ثبت رسانده، سریع‌ترین رکورد فروش برای یک دستگاه الکترونیکی مصرفی است که با فروش متوسط 133300 هزار دستگاه در هر روز و در کل هشت میلیون دستگاه در 60 روز (از چهارم نوامبر 2010 تا 3 ژانویه 2011) ممکن شده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

همانطور که میدانید psp انواع مختلفی داره و همچنین فریمور های مختلفی روی آن نصب میشه ، حال بسته به نوع فریمور و مدل دستگاه ، بازی و برنامه ها روی اون اجرا میشن. به طور کلی ۴ مدل اصلی  psp داریم ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ ، ۳۰۰۰ و GO



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

بالاخره سونی پی اس پی جدید خود را رسماً در نمايشگاه E3 معرفی کرد.

از مهمترین نکاتی که سونی درباره PSP Go به آن پرداخته، صفحه نمایش آن است که 3.8 اینچ است و همچنین 50 درصد کاهش سايز و حدود 40 درصد کاهش وزن که نسبت به PSP-1000 دارد. البته لازم است بدانیم اين کاهش حجم 50 درصدی در قطر PSP Go بوده که در حدود 16.5 میلی متر است.

بزرگترين عاملی که منجر به این کاهش اندازه و وزن در PSP Go شده، UMDاست. UMD در واقع يک ديسک خوان، مانند درایوهای ديگر بود که سونی آنرا انحصاراً برای پی اس پی ساخت. ديسکهای UMD بخاطر اندازه کوچک و حجم بالای ذخيره سازی اطلاعات (معادل 1.8 گیگابایت) گزينه ای مناسب برای بازی های پر حجم و با کيفيت پی اس پی بودند اما سونی در ساخت PSP Go برای کاهش حجم و وزن، این درايو را حذف کرده است و دارندگان PSP Go باید بازی های آن را با پرداخت هزينه از شبکه پلی استیشن (PlayStation Network) در حافظه 16 گيگابايتی PSP Go و یا در مموری استيک آن ذخيره کنند و سپس از بازی با آن لذت ببرند.

اما کار به صفحه نمایش بزرگتر، سایز و وزن کمتر، حافظه 16 گيگابايتی و بلوتوث ختم نمی شود. سونی اعلام کرده اين پی اس پی نه تنها با سایر محصولات سونی سازگار است و دسترسی به آنها را ممکن می سازد، بلکه با استفاده از شبکه پلی استیشن (PSN) می توانید علاوه بر بازی، آهنگهای مورد علاقه خود را نیز روی آن بارگزاری کنيد. چیزی شبيه iTunes اپل که برای آيپاد راه اندازی شد.

قيمت اولیه PSP Go که از اول اکتبر در آمريکا و اروپا و از اول نوامبر در ژاپن عرضه می شود، 249 دلار خواهد بود.



 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

psp 600x333 فروش مجموعه بهترین بازی های پی اس پی

وب سایت زبده اقدام به عرضه مجموعه کامل بازی های پی اس پی کرده است. این مجموعه شامل بهترین بازی های پی اس پی می باشد.
این مجموعه بر روی دی وی دی و همچنین بر روی هارد عرضه می شود.

می توانید این مجموعه را به راحتی با اضافه کردن محصول به سبد خرید و پرداخت آنلاین هزینه آن بدون خارج شدن از خانه خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

بازی ها بر روی ۳۷ دی وی دی با قیمت ۴۹ هزار تومان عرضه می شوند.

در صورتی که تعدادی از این بازی ها مد نظر شما باشد و سفارش شما جزئی باشد هر دی وی دی با قیمت ۱۵۰۰ تومان ارائه می شود. که می توانید لیست بازی های مورد نظر خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال کنید.

در صورتی که قصد داشته باشید بازی ها را بر روی هارد تحویل بگیرید می توانید یک هارد برای ما ارسال کنید تا بازی ها بر روی آن کپی شده و برای شما ارسال گردد.

قیمت این مجموعه با حجم تقریبی ۱۶۵ گیگابایت بر روی هارد ۴۰ هزار تومان است.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a